EuROPeAn SONGS I LikE AnD A GreAT WeeKenD In JOM HEBOH TV3..~

Semalam..ku dan ayahku pergi ke JOM HEBOH TV3 di perkarangan Stadium Batu kawan, BAtu kawan,Penang (not in island)
Banyaklah juga gerai2 yg menjual..Keliwon pun ada mcm rumah hantu..malaslah mau masuk..hehehe,,macam macam bunyi ada dgr dari luar..RM 2 ja mau masuk.Lepas tu kami singgah di gerai Aksi..tidak ada siapa2 pun di situ..tak kenal semua..hehe..=P. Disitu rupa2nya di sebelahku ada Erry putra..ingat siapa tadi..hehe dia menjual albumnya tuu..sambil bergambar bersama peminatnya..
Lps tu..pergilah pula ke Hotfm.punya booth..adalah.nampak si deejay faizal dan leya tu..bising2 di situ..tengok sajalah,,udah boring.
Lepas tu pergi ke booth bioteknologi..oo rupa2nya situ ada dua org artis..lupa namanya..haha..ku tak ingat sangat nama2 artis ni..kenal shj..=P. mereka ajak tangkap gmbr..ndak maulah..hehe. ada juga yg lari2..ada yg berani.. Then ,,pergi ke booth wanita pula..di situ..ramailah uga pelakon2 yg ku kenal..ada menyanyi karaoke..dan lain2..lepas tu di gerai aksi..nmpaklah pelakon2 nur kasih baru datang...panas gila di situ..peluh2 semua…boring..leps tu tgk melodi LIVE kat situ..nampaklah farah dgn wahid tu..hari mcm mendung lepas tu hujan turun..mereka semua lati masuk dlm booth..aishh..malas sudah mau tgk..hehe..kami pun baliklah sbb hari dah hujan….overall best juga..hahah..=P


Ini adalah beberapa gambar ku sempat tangkap di sana,,:-














..................END OF

OK NOW Let's Move ON To EuRoPE SONG I LIKE AT THIS MOMENT....HEhehehe =D
Firstlay,,,,This



"Ako je do mene" By Jovan Stefanovic & Mira Škoric
(SERBIAN LanGuaGe) : -




lyrics..:-

Kako mi nocas fale tvoje mane...
kad mi upadas u rec,upadas u stan,
na sto mi bacis prasnjave sandale,
pa onaj smeh,kao lek,sto iscupa dan....

To sneg mirise kao da ce dugo...
gde tope pahulje tvoja stopala...
ma,sve po starom,ne umem ti drugo-
ja sam se sreci,valjda,manje dopala...

REF:
Ako je do mene sto mi se ne vracas,
sto mi se ne javljas
lako cu,ako je do mene...
reci,pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu bolji kroj...
lako cu,al nije do mene...
reci,pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu bolji kroj,
lako cu,al nije do mene...

To sneg mirise kao da ce dugo...
jos tope pahulje tvoja stopala...
ma,sve po starom,ne umem ti drugo-
ja sam se sreci,valjda,manje dopala....

REF:
Ako je do mene sto mi se ne vracas,
sto mi se ne javljas
lako cu,ako je do mene...
reci,pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu,bolji kroj...
lako cu,al nije do mene...
reci,pa da stavim novo srce,manji broj,
novy kozu,bolji kroj,
lako cu,al nije do mene...


next....



"Ne Ovako Nemogu Dalje" By (Jovan Stefanovic & Alexandra"
( SERBIAN Language Too) :-






The Lyrics :-



Ti imas svu snagu svijeta
na usnama vrelinu ljeta
srce je moje vrh ledenog brijega
tu je puno, duso, padalo snijega

Ko malo vode na dlanu
cuvam te i svaku tvoju manu
moja je ljubav brod sto ne tone
poljupci moji za tebe zvone

Ref.
Ne, ovako ne mogu dalje
oh Boze moj, sto mi je saljes
sto cu sa njom
ma nije mi ljubav pala s Marsa
moj je zivot pusta farsa
ja mu ne dam da upozna bol

Ne, ovako ne mogu dalje
oh Boze moj, sto mi ga saljes
sto cu sa njim/njom
ma nije mi ljubav pala s Marsa
moj je zivot pusta farsa
ja mu ne dam da upozna bol

Ti si bar cura sa juga
ti znas da je bonaca tuga
ja sam stari val sto ne pjeni
dosadan i svojoj sjeni

Kad si tu sve grmi i sjeva
u meni sve plese i pjeva
ti imas ljubavi za pola svijeta
a sreca voli sa tugom da seta




next SONG.. thanks for Zaaim For suggested me this SONG ..best..juga..=) :-


ERoTaS - SiruSho (in Greek Language)







lyrics :-

Poso adia itan ta vradya
Dihos tis agapis simadia
Dihos agkalia, dihos hadia, monaxia
Pos pernouse etsi I zoi mou
Mesa sti hrisi fylaki mou
Eniotha keno stin psihi mou

Chorus
Ma me mia matia
Allaxan polla
Erotas
Xafnikos
Stin kardia
Vazei fotia
Erotas
Dynatos
Stin psihi
Dini ftera

Tora pou se vrika moro mou
Oti thelo to'ho diko mou
Ekanes esy t'oneiro mou
Zontano
Niotho toso eftihismeni
Ki ap'to gelio sou magemeni
Skepsou imoun apelpismeni

Ma me mia matia
Allaxan polla
Erotas
Xafnikos
Stin kardia
Vazei fotia
Erotas
Dynatos
Stin psihi
Dini ftera
Erotas
Xafnikos
Stin kardia
Vazei fotia
Erotas
Dynatos
K'I zoi hamogela

Eeeroootas
Erotas
Xafnikos
Stin kardia
Vazei fotia
Erotas
Dynatos
Stin psihi
Dini ftera
Erotas
Xafnikos
Stin kardia
Vazei fotia
Erotas
Dynatos
K'I zoi hamogela
Erotas






NEXT SONG : -


"Vise Te Nema" By Bojan Marovic (A Serbian Song )
I like the melodyyy~~~~





Ok Now I one to say Wish me luck for My FiNaL ExAm NeXt Week.. start from 2nd Novem untill 17 Nov...sekian...BYE BYEEEE...~~~ =)


1 Response to "EuROPeAn SONGS I LikE AnD A GreAT WeeKenD In JOM HEBOH TV3..~"

  1. zaaimmudin says:
    Isnin, Oktober 26, 2009 10:50:00 PTG

    ahahahahahahah... you're welcome.....

Catat Ulasan

Komen orang